Seh999 Kızlar ne durumdasınız bebişler nasıl boy kilo. Rapor aldınız mı ben dün çalışabilir raporu aldım ama inşallah dayanabilirim
benaslindayohum Seh999 çalılmadığım için rapor almalık bi durumum yok 2 yaş sendromlu kızım var 🤣 salı günü kontrole gittiğimde 2010 gr 42 cmdi bugün 32 oldum 🤗 sizin nasıl gidiyor
ladyax Seh999 radyoloji teknikeri olduğum için 1 aylıkken işi bırakmıştım o zamandan beri yatıyorum 🤣 31+4te 2200 gram 40 cmdi bende 5 kilo aldım kendimi dana gibi hissediyorum ama yine de çok ağırlaştım son 1 haftadır 🥲
Seh999 benaslindayohum maşallah Allah bağışlasın. Ben de 31+6 gitmiştim 1800 gramdı 45 cmdi. Bol bol sırt ve bel ağrılarıyla devam ediyoruz😁
Seh999 Medine21- alabilirsiniz tabi ama almadığınız süre zaman kaybına yol açıyor ben tam 32 de aldım
NidaEray 32+5 günlük olduk. Kilosu 2200 45 cm Bebeğim daha doğum pozisyonuna dönmedi. Bu günlerde tansiyon dusuklugu ve kalp carptinsi yasıyorum. Nabzım 90/100 oluyor Kendimi yorgun ve halsiz hissediyorum. Başka sıkıntım yok..
avakadominigi NidaEray merhaba nst ye hiç girdiniz mi bu haftalar başlanıyor diye duymuştum henüz ben 29 um
NidaEray Seh999 evet sabahları özellikle kahvaltı ediyorum elime ayağıma bi bosalma hissi geliyo ayaklarım bi garip oluyo elim ayağım tutmuyo ve halen geçmedi çok garip gerçekten
Seh999 NidaEray evet evet benimde sabah özellikle işe gidicem tam bi halsizlik yorgunluk biraz yatıyorum kendime gelince gidebiliyorum
NidaEray Seh999 neyse haftaya doktora gidicem simdilik tansiyon ve kalp atışını yazıyorum göstereceğim bakalım, suan is yapmak için bile kalkamıyorum.