esmaaypnd kahvesever__ ya ne güzel tesadüf benimde oğlan olacak Allah’ın izniyle adını Süleyman koyacağız kız olsaydı Meryem koymayı düşünüyorduk 😍
MiniMimi42 kahvesever__ Benim oğlumun adı da Süleyman. iki dedelerin adı 🤭 Şimdi ki hamileliğimde cinsiyet belli değil. kız olursa Zümra koycaz
Dzb 3 kızım var Dilara Zümra Beyza 😊dördüncü kızım yolda kızlarıma uygun isim bulmaya çalışıyorum şimdilik Afra diyoruz bakalım