Hilgl canım 41 42 haftayı bekleyip
Doğmayan bebeklere de suni sancı verip
Doğuma alıyorlar o zaman onlar da doğuma hazır olmamış oluyor her bebek kendiliğinden sancıyla gelmiyor ki ben sezeryan oldum ama keşke normal olsaydı içindeki pisliklerden komple kurtuluyorsun sezaryende kanaman bile doğru düZgün olmuyor ayrıca haftan bence gayet iyi içini ferah tut evlatına biraz daha erken kavuşmuş olursun 😇