edaisikkaya o zaman guzelce dusunuzu alin vucut temizliğinizi yapin ve hastaneye gidin bence doktor kontrol etsin acilmaniz vars sancilariniz cikarsa zaten direk doguma alirlar acilma vs yoksa eve gidip sancilarin siddetlenmesini beklemenizi soyleyebilirler ama bence sancilar siddetlensin diye evde beklemeyin cunku herkeste snci siddeti bir olmaz benim mesela ne suyum geldi ne sancim vardi ama acilmam 4cm olmustu o yuzden direk yatisimi vermislerdi evde beklemeyin nolur olmaz bi kontrolunuzu yaptirin derim