Masal-10 doktorlar çok kilo almamaktan mutlu oluyorlar, bebisinin gelişimi iyi ise o konu da hiç sıkıntı yoksa almaman daha iyi hem küçük bir kilo da da değilsin, belki ilk aylar kilo verip aldın ama farkına varamadin olabilir ya, birde haftan itibari ile çok kilo almamış olman normal ben o haftaya kadar hiç bsy almamıştım ilk üç ay 3 4 kg verdiğim için veridigm kiloları anca toparlamistim, ama son iki ay feci bir şekilde birden kilk aldim oda kendim de değil bebiş birden büyüdü suyum birden çoğaldı karnım fazla genişledi
Yani son iki üç fazla fazla alınıyor bence çok iyisin almaya çabalama bebişin iyi ise 🤗