esbir Kizlaar transfer gununden kac gun sonra adet oldunuz ? ve hormonsuz transfer ayinda normal adet gunundemi yoksa iki hafta sonra mi adet oldunuz ???
DeryaEge esbir 22 Eylül’de transfer olmuştu. 2 Ekim test günümdü negatif çıktı. 11 Ekim’de regl oldum. Sonrasında 7 Kasım’da.. Sizin transferiniz ne zaman oldu?
esbir DeryaEge siz baya gec olmusunuz ben 24 kasimda oldum transfer ve bir hafta sonra pazar adet sancisi yasadim kanamam geldi eski kan uc gun sorna bitti cmtesi test gunum kirmizi kan gelmedi ama umut yok gibi
DeryaEge esbir benim doktor iğnelerin etkisiyle geç regl olabilirsin ama her zamankinden yoğun olur demişti ki öyle oldu uzun sürdü normalden. Siz yine doktorunuzla görüşün bence.. Allahım hayırlısını versin sağlıklı evlatlarımız olur inşallah