Mrv909211 benim de bebisim 33. Haftaya kadar cok iyiydi iki hafta onden gidiyordu nerdeyse 35 deki kontrolde haftasini yakaladi ama o iki haftada cok az kilo almis neden boyle oldu anlamadim son haftalar daha cok kilo almazlar mi :/ ne yapmak gerekir acaba