Ayshe19 Elenora şimdilik normal gidiyor bakalım korkmazsam becerebilirsem bebişle bir aksilik olmazsa normal bekliyoruz 🥲🤲🏼
Burcu9125 Ebrubyc cuma günü randevum var. Tam 6+4 olacak. Bakalım hayırlısı ile kalp sesini duyarım inşallah. Bu defa soracagım zaten düşük riski var mı yok mu ya da başka bir şey. İlk randevu acemiliğime geldi.
Eylul06_ Burcu9125 evet Çok şükür duymuştum sen dediği tarihte git merak etme veren Allah Alan Allah unutma içini ferah tut sen canım güzel haberlerle dönersin inşallah yuvana