Baharoloji dilara2561 benim gebelikte başladı gebelikten sonra gitti :) 2. Gebeliğimde yine başladı doğumdan sonra normale döner diye düşünüyorım yine
Mervveeeee dilara2561 gebelikten önce vardı hamile kalınca doktora gittim ilaçla devam ediyorum Allahım sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Xcbaby dilara2561 ohoo birsuruyuz burda 😅 normalde degerlerin 4 alti olmasi yeterli fakat hamilelikte 2,50 alti isteniyor benim 3 cikti degerim hemen ilaca basladik dogumdan sonra birakiriz diye tahmin ediyorum.
EsraDeniz123 Benim gebelikten önce de vardı troid hastalığım gebelikte değerlerim yukseldi ilacın dozunu arttırdık. Çok fazla endiselenecek bir durum değil hamilelikte yükselme düşüş yasanabiliyor. İlaçların bebeğe hiçbir zararı yok 😊