KuzeyinAnnesi10 mavitrn biraz da genetik canım annem baba zayıf minyonsa bebekte öyle oluyor çok kilo istemiyor doktorlar zaten bende eşimde 3 küsürlerde doğmuşuz doktor gayet iyi dedi çok şükür
mavitrn KuzeyinAnnesi10 ben çok kısa değilim ama ilk kızım ufak doğdu protein kaçağından dolayı bunda dikkat ediyorum kilosuna yada merak ediyorum aynı mı olacak diye
Karanfill mavitrn insan ister istemez üzülüyor ya bakalım dogumu bekliyoruz artık inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız bebeklerimizi
1melek-annesi mavitrn düzenli beslendigim söylenemez ama benim kızım da doğduğunda minyon du durumun bana bağlı olduğunu düşünüyorum kendime hep kilo alıyorum bebeğe kilo gitmiyor bence