Delidolu biz 12 olduk elhamdülillah
Ama ilk gebeligimde ikinci trimester, yani 4. Aydan 8. Aya kadar acaippp güzel geçmişti inşaAllah bunda da aynısı olur o kadar canlı o kadar hafiftim ki normal zamandaki gücüm kuvvetimin kat kat fazlasiydi o dönemimi hiç unutmicam heralde hayatımda hiç öyle bir enerjim olmadı doğumdan sonra da hiç ulaşamadım 😂
inşaAllah sizinde hepimizin de çok güzel çok sağlıklı geçer ❤️❤️