_Sedaa_ Sol bacağımda ara ara şiddetli kramp ağrısıyla uyanıyorum, sanki bacağımı koparıyorlar gibi bağırıyorum. Yaşayanlar var mı aranızda ne yapmam gerekiyor ??
likesah _Sedaa_ magnezyum kullaniyor musunuz? Kullanmiyorsaniz baslamaniz fayda saglar kullaniyorsaniz da dozunu arttirmak gerekiyor olabilir doktorunuza danisin mutlaka.
Ebebe _Sedaa_ magnimore plus düzenli kullanın hafifliyor. Ama yok olması imkansız sürekli ayaktaysaniz ve haftanız da ileri ise. Eşim hep masaj yapıyor her gece o iyi geliyor bana
Belginylmz _Sedaa_ bu sabah yaşadım uykumda yakaladı bir açıyla uyandim ama warya aklım gitti eşime sesleniyom bacağıma kramp grdi diye ben kramp yerimi ufaliyom eşimde bacağımın ayrı biyerini ufaliyo bu napiyo diyom bı baktım gözleri kapalı 🤣🤣 dedim gözlerim kaoali İstanbul’u dinliyorum seninkisi dedim ordada bı can acisyla gülme yasadim
Beyzanuro _Sedaa_ fazlasıyla yaşıyorum ve ağlayarak uyanıyorum her seferinde ve ertesi gün kas ağrısından yürümem aksıyordu detaylı ultrason için gittiğim doktor mutlaka sabahları aç karnına magnezyum almamı söyledi çok fark edeceğini görürsün dedi
__mom1 Hergün 1 bardak süt Çok uzun süre ayakta kalmamak oturmamak mümkünse bacakları yukarı kaldırıp dinlenmek gün içinde Stresten uzak durmak Bende bunlar çok işe yaradı hiç magnezyum kullanmadan aylarca kramp yaşamadım
_Sedaa_ likesah magnezyum, demir, kalsiyum vs hiçbirini kullanmadım. Elenatal 2 kullanıyorum hepsi içinde ama yeterli gelmiyo sanırım 🥺
likesah _Sedaa_ muhtemelen yeterli gelmiyordur bebek buyudukce vucudun ihtiyaci da artiyor. Ben de hamileligin basinda elenatal 1 kullaniyordum ancak doktorum uterusta kasılma gördü ultrasonda o yüzden elenatale ilave magosit vermişti o zamandan beri multivitamin ve magositi birlikte kullanıyorum bir de günde 1 tane maden suyu içiyorum mutlaka.