1prensesannesi__ Kendi hesabima göre bat 9 yani bugün ama uygulama 10 eylul diyor kaset test yaptim basta bisey yoktu kahvaltidan sonra baktim hafif cizgi belirmiş kuruma cizgisi muhakkak ama bi umut işte yaşayan varmı 1 saat sonra beliripte hamile olan
myangelson 1prensesannesi__ yani normalde 10 dk sonrası dikkate alınmaz kuruma çizgisi çıkıyor genelde zaten. Bir de ben çizgi göremedim canım
Hnd_01 1prensesannesi__ 10 dakikadan sonra çıkan çizgiler kuruma çizgidir.ben adetim bir gün geçince test yaptım.damlattim ve üstümü toplayana kadar kırmızı çizgi hemen belirmişti.uzun zmaandir hamile kalmak istediğim için hep sizin gibi yarım saat sonra bir saat sonra da baktığım testler olmuştu.bende hep acaba hamile miyim diyordum.ama malesef onlar kuruma çizgisi oluyor.hala şüpheleniyorsanız sabah aç karına test yapın.ve o an kırmkzj çizgi çıkıyor mu diye bakın 🥰
Cicekcim 1prensesannesi__ kuruma çizgisi olma ihtimali çok yüksek maalesef ama hemen umudunu yitirme yıllarca çocuk bekleyenler var. Allah elbet gönlüne göre verecek sıkma canını
Seher112 1prensesannesi__ ben varım oğlumda kaö saat sonra kuruyunca çizgi belirmişti ama ben 1 tane ye güvenmedim bi kaç tane yapmıştım hepsinde kuruyunca çıkmıştı adet günü kanda da 26 çıkmıştı betam
minikmucizeemaak 1prensesannesi__ Ben göremedim canım yine de şüphen olursa bir kaç gün sonra tekrarla
Bllackrosie 1prensesannesi__ çok hafif belli oluyor kuzum. Ben sabah uyku sersemiyle yapmıştım şüphelendiğim için teste bakmadan geri yatmıştım😂 akşam aklıma geldi elime aldığımda silikti. İnanmadım etmedim iki gün sonra adet günümde yaptığımda yine çıkınca kan vermiştim🐣❤️
1prensesannesi__ myangelson aslinda cok hafif var burda suya tutan vardı bi damla su döktum cizginin gölgesi kaldi
1prensesannesi__ myangelson dikkatli bakinca resimde de var telefonu düz tutunca evet kuruma cizgisi oluyo biliyoum ilk 5 dk testte pembelik vardı ondan cok inceleyemedim ama simdi bi gölge görünce 🙄
myangelson 1prensesannesi__ yani bir kaç gün sonra tekrar yaparsın olmadı varsa koyulaşır zaten daha belirgin çıkar
myangelson 1prensesannesi__ ben körüm galiba hala göremiyorum parlaklığı açtım yok kıstım yok 😂 seni çok iyi anlıyorum gerçekten kaç kere testler yaptım başında bekledim kuruma çizgisi göreyim diye bekledim kuruma çizgisi bile görmemiştim hiç 😑 umarım ben göremiyorumdur da vardır 🌷
Hnd_01 1prensesannesi__ o zaman yoktur gebelik 😔 cnku bu test pozitif değil.supheleriniz devam ederse bir iki gün sonra tekrar ilk idrar ile bı test yapın 💕
1prensesannesi__ myangelson valla daha yolun basindayim aslinda bu denedigim 2. Ay yillarca bekleyenler var ama psikolojim bozuldu bu 2 ayda hamilelikten sogumak uzereyim heran vazgecip tekrar korunabilirim bilemiyorum kendimi kötü hissediyorum cunku
myangelson 1prensesannesi__ anaaa kız ciddi misin Allah seni 2. Ay mi 🤦🏻♀️ ben 2 buçuk seneden fazla bekledim kimyasal bile yaşamamıştım kuruma çizgisi bile göremiyordum 😂 daha dur bismillah nereye soguyorsun korunmadan 1 sene çocuk olmamasını normal karşılıyor doktorlar hemen pes etme çok yenisiniz daha olur elbet merak etme. Ovulasyon denersin 🌷
1prensesannesi__ myangelson ne bilm ilk gebeligim ilk aydan olmuştu cokta bi bilgim yoktu korunmadigim ilk ay olur diye dusundum
1prensesannesi__ Hnd_01 bilemiyorum kendi hesabıma göre bu gün adet olmam lazim takvim hesabına göre de yarın eger adet olmazsam tekrar test yaparim pazartesi
1prensesannesi__ Cicekcim bir cocugum var bri veren rabbim ikinciyi de verir muhakkak ama bilemiyorum kendimi bi kötü hissettim bu gün adet olsam rahatlicam aslinda ama degisik duygu durumlari icine giriyorum
1prensesannesi__ minikmucizeemaak cok az var dünku testte de az vardı resimde gorulmicek kadar erken testte alamiyorum su an bu ay iki kere kan verdim gecen ayda 4 kere kan vermistim kan vermekte istemiyorum artık
1prensesannesi__ Seher112 Benimde adet günüm bu gün sabahtan beridir bi belirtim yok ama göğüsüm taş gibi oldu hic bir karin agrimda olmadı ne dusunecegimi sasirdim
Hnd_01 1prensesannesi__ tabi adet olmazsanız testi tekrarlayın.stres yapmayı bıraktığı zaman insan hamile kalıyor 🙈 biz 1.5 sene denedik olmadı.her ay böyle test yapıp kesin hamileyim diyordum.stresten adetim de gecikiyordu.en son boşverdim.hic o ay düşünmedim bile.hatta adetim gecikti.yok ya kesin hamile değilim dedim.kardesim test almıştı.umutsuz bir şekilde yaptım.iki çizgiyi hemen gördüm.o yüzden stres yapmamaya çalışın.Allah gönlünüze göre versin İnşallah en kısa zamanda hamile kalırsınız 🙏❤️🥰
minikmucizeemaak 1prensesannesi__ Bir kaç gün daha bekleyip tekrarla istersen canım fotoğraf da gözükmüyor sen çıplak gözle görüyor olabilirsin