Kızlar selam, Çam ve Sakura şehir hastanesinden randevu alamıyorum. 8 haftadan sonra randevusuz bakılan bir bölüm vardı şeker yüklemesi için gitmek istiyorum ama hiç girişim yok. Daha önce giden var mı? Randevu almadan. 20. Haftadayım şimdiden teşekkürler ❤