Shr1Onder Haftayı bitirdikten sonra 12+0 ile 12+6 arasını kimi uygulamalar hamilelik haftasını 12 kimisi de 13 olarak yorumluyor. Hangi hesaplama doğru oluyor?
Zeynep_ze Shr1Onder ikiside doğru zaten 12+1 demek mesela 12.haftanızın bittiğini 13ten gün aldığınızı gösteriyor
Rbytkn Shr1Onder bebiş 12 haftalık, gebeliğin ise 13. Haftası 12 haftaniz bitti 13. Haftayı dolduruyorsun O yüzden bazısı 12 haftalık bebek diyerek bildirir Bazısı gebeliğin 13. Haftası diyerek bildirir. 🌼