BusrA-3bglm Kızlar merhaha 🌸 13+6 teyim 2.hamileliğim bu. İlk hamileliğimde sağlık ocağından her hafta kontrol takip amaçlı çağırıyorlardı ama bu sefer ne arayan var ne soran sizce normal mi bu durum 🙄
semosderler BusrA-3bglm 38. Haftalık oldum sağlık ocağına iki kez gittim birincisi bildirmem gerektiği için ikincisi tam kan vermeye yani her hafta gitmenize gerek yok o yüzden çağırmamışlardır
esmos27-e BusrA-3bglm benide hiç çağırmadılar ilk gebeliğim bi başlatmak için gittim 2 kez de kendi iradem ile aşı olmaya gittim haber vermediler sadece bu haftalarda gelirsiniz falan demişlerdi
sukran0046 BusrA-3bglm 20.hafta da gel dedi iki kere tetenoz aşısı olacakmışım onun dşnda gelmene gerek yok dedi bana
mervemurat16 BusrA-3bglm bizim sağlık ocağı sizi belli dönemler çağırıcaz dedi önceden arıyorlar randevu almam için.Kan tahlili sonrası arayarak sonuçlarıda söylüyorlar.
AsyaCngz55 BusrA-3bglm normal bir durum. belirli haftalarda çağırıyorlar. Ben 33 haftadayım 2 kez tetanoz 2 kez de izleme muayenesi için gittim. Onu da ebe arıyor bir hafta önceden açıklama yapıyor randevunu oluşturuyorsun. Her hafta napacak kadın sana
BusrA-3bglm AsyaCngz55 insan gibi cevap vermeyi ögrenmeyi temenni ediyorum.Bi dahakine yazılanları iyi oku derim.Dua et ki sende hamilesin.
BusrA-3bglm AsyaCngz55 İlk hamileliğimde her hafta çağırıldığım için merak ettim diyorum seni bisey yapmıyosa kadın beni de yapmaz merak etme tatlım.
Xcbaby BusrA-3bglm sehirden sehire degisiyor sanirim beni 2 kez tetanoz 4 kez filanda kan ve idrar icin cagirdilar kalp atisi dinledik 37 haftalik oldum artik dogumu haber verirsin izlem bitti dedi benle ilgilenen ebe hemsire.
Mom_83 BusrA-3bglm 26. Haftadayım sadece 2 kez gittim bir aşı için ikinci kan tahlili için bu Ay yine arayıp çağırdılar kan testleri için ama hastanede yaptırdığımı söyledim o zaman sadece izlem için gelir misiniz dedi. Her hafta aramaması normaldir canım
Baharoloji BusrA-3bglm bende doğum yapmak üzereyim artık 2 sefer telefonla arandım sorun var mı diye bir de emzirme eğitimi isterseniz gelebileceğimi söylediler o kadar normal bence