Sedatoprak1307 bende merak ediyorum kimisi hurafe diyo, bende de meryem ana otu var 38+1 im bende denemek istiyorum, sanırım doğum sancısı basladıgında bulundugun odada bi vazoya veya herhangibişeye su doldurup meryem ana otunu için koyman gerekiyomuş o acıldıkca rahmin de acılıyo doğumun kolaylasıyomuş, bide duası varmış duası hakkında bilgim yok. Doğum bittiğinde mutlaka sudan cıkartılması da gerekiyomuş. Peki sonrasında atılacak sonucta bu ot nasıl atmak uygun madem rahmi böyle etkiliyor çöpe atmanında adabı varmı acıkcası onu merak ediyorum 😅 bilen varsa