Buse28 aynı şikayetler bendede vardı normal zannedip doktora gitmemiştim . En son gittiğimde Nst de sancim olduğunu öğrendim ama hiç adet sancısı gibi ağrı yaşamadım . Hemen bir serum takılıp daha sık kontrol altına aldı doktorum . Doktorunuza görünmenizde fayda var