Dün araştırma hastanesine gittim daha öncede yazmıştım doktorum oraya yönlendirdi haftasıyla uyumlu olmadığı için diye .. Araştırmadaki dr nst ye bağladı ultrasondan sonra tabi yine 35-36 arası göründü hep ama bi sıkıntı yok dedi nst de bebeğin kalp atışları çok yüksek ve hızlı çıktı doktor serum yaptı kan aldı falan takip edeceğiz dedi neyden kaynaklı olduğunu söylemedi benim gibi olan var mı bu bir sorun teşkil eder mi ?