Prmas61 https://hizliresim.com/upload-success 4 gündür az az kanamam var adet mıyım değil miyim anlayamadım
myangelson Prmas61 test negatif çizgi falan göremedim ben büyük ihtimalle adettir bazı dönemlerde az geliyor kanamalar
Prmas61 myangelson temmuz28 de kimyasal gebelik yaşadım 20 gun sonra 10 gun adet gördüm acaba ondan mı bu kadar az kanamam var
1prensesannesi__ Prmas61 ışıkta bakabilirsiniz hafif golgelenme gordum ama resimlerde olabiliyo bazen
Prmas61 myangelson aynen yerleşme kanaması olsa bu kadar sürermiydi bilemedim oğlumda böyle olmamıştım da
myangelson Prmas61 yani yerleşme kanaması hakkında benim de bilgim yok ama bu kadar surmuyordu sanki 2-3 gün sürer diye biliyorum bir de kırmızı falan geliyorsa o sekilde olmuyormuş
Prmas61 myangelson bnm ilk gün kahverengi ama sonrasında hep kırmızı geliyor bugün de 4. Gun oldu yarın tekrar test yapayım
1prensesannesi__ Prmas61 resimden bana oyle geldi demek ama kanaman varsa sökülemiyor olabilirsin bebek aspirini ic 1 tane iyi geliyo
Prmas61 1prensesannesi__ duan kanama daha da arttı sanırım regl oluyrım bu yerleşme kanaması olamaz ya dimi
1prensesannesi__ Prmas61 arttiysq ve koyu renkliyse adetin sökülüyodur o zaman bide adetin geciktiyse eger zor sökülebiliyo
1prensesannesi__ Prmas61 streste geciktirebiliyomuş benimde bat 9 du hala olmadım ama kasıklarim da agriyo arada bir bilmiyorum