Kızlar açlık şekerim 66 nasil
Babyannesii 95in altında olması gerekiyor diye biliyorum ama biraz fazla mı düşük sizinki de
Babyannesii 70/95 arası olması gerekiyor gebelerde açlık şekeri sizinki düşük
Babyannesii düşük açlık şekeri bende gebelik şekeri var çünkü
Sahdormommy benım 74 cıkmıstı 2 kez simdi 87 normal heralde
Cgllay normal canım
Benim aclik 84 tokluk 122 çıkmıştı
Feyzabeyoglu çok iyi