12345ipek ben yaşadım canım 33 mm ye kadar büyüdü. 30. Haftaya kadar dişini sık sonra stent takacağız dediler. Ben su içmeyi çok arttırdım sağ tarafa hiç uzanmadım. Hafif yürüyüşler yaptım ki yürüyüşte ağrı artıyor. Tavsiye değil bu Allah korusun çok üşüyordum sıcak su torbasını ayaklarıma koyuyordum. 36. Haftada doğum yaptım bu arada. Eğer stent derlerse hiç korkma basıt bir işlem bebişe de zararı yok. Sadece 30. Haftadan sonra taktır daha garanti olur denmişti bana