aminehumamoms tazeanne123_ evet çıkıyo açtımda ama deterjan falan sıkıyomusunuz suylamı temizliyosunuz nasıl yani çok berabet ya
tazeanne123_ aminehumamoms ben her ay temizliyorum önce ıslak bezle sonra kuru bezle ama sininki çok kirliyse peteğin altına bişey koyup yıkayın bişey olmaz
Karbaby Peteğin üstünü aç, ıslak bezi ser aşağıdan fön makinesini tut kaba tozlar yapışsın. Sonra asperox gibi sprey bi deterjanı sık aşağı doğru kirler aksın altına leğen koy.