Aylakara26 Anneler İyi Akşamlar size sorum olcakdı sırt arısı nasıl baş ediyorsunuz 🤷♀️ Böyle bir yer tutlma oluyor ve çok acıyor napmam gerekiyor siz napıyorsunuz nasıl çözüm buldunuz ve bazen Altan baskı hissediyorum neden oluyor bu 🤷♀️ Çok şükür rahim boyu uzun kısalma Yok şimdiden hepinize çok teşekkür ederim
Mv00 Aylakara26 maalesef baş edemiyoruz 🤦🏼♀️ Debelenip duruyorum bi uzanıyorum bi oturuyorum ama sanki hafif sert bi yastıkla ayakları uzatmak biraz iyi geliyo
GokceGenc Aylakara26 cnm bnde o haftada oleydim duramıodum resmen bi tarafta agrı oluodu ve batıodu sıcak dus alıodum 2 hafta surdu hemen hemen sonra gecti allaha sukur.. sıcak dus iyi geliodu bana ama snra tekrar başlıo tabi bi sure snra
Dmn-rumeysa81 İlk aylardan beri sırt ağrım var özellikle oturduğumda oluyor eğer uzanabileceğim bir yerdeysem sırt üstü yatıyorum geçiyor yada sırtıma bi yastık koyup biraz meyilli oturuyorum geçiyor ben böyle çözüm buldum masajla bile geçmiyor çünkü Allah yardımcımız olsun az kaldı Doğuma inşallah 🤗
Aylakara26 Dmn-rumeysa81 😪 sırt üstü yatsam nefes alamıyorum masaj da bir kaç dakika rahatlıyorum ama uzun süre etkisini göstermiyor 😢 hep yatıyorum canım zaten Altan baskı olunca uzanıyorum 🤗 evet az kaldı sen kaç haftalıksın?
Dmn-rumeysa81 Aylakara26 çok şükür sırt üstü daha rahat yatıyorum ama ilerleyen zamanlarda ne olur bilmem 30+1 haftalık
Ay1234 Yatınca geçen ağrıya hasretim bu aralar 10 gündür sol belimde be bacağımda uyuşma var yatınca daha fazla oluyor 37 hafta biseyde yapılamıyor allah hepimizin yardımcısı olsun