11-02- Kızlar selam detaylı USG için hangi hafta daha uygun sizce ben 20. Haftaya randevu aldım çok mu erken ?
meltemmmxx 11-02- evet erken 21 tam iyi doltorumda oyle dedi ben oyle yaptirdim herseyi gozuktu bebeğimin
Toprakksx1 11-02- bende gittim ve 26 ekim e gün verdiler o zaman tam 20 hafta belki belki bir kaç günlük olacak şuan 15+1 umarım bir şey olmaz tedirginim ayrıca hiç iyi hissetmiyorum kendimi hamile hamile eşimin ailesi uğraşıp duruyor 🥺
Anne1__ 11-02- evet biraz erken sabredemediniz demi😂💖 insan hemen görmek istiyor😅😅 ben 24 haftalıkken gitmiştim
Zeynepkanat 20.haftada gittim her şeyi tam gözüküyordu zaten 18.haftadan sonra öneriliyor 1-2 hafta çok farketmiyor
myangelson 11-02- 20 , 21 ikisinde de yaptırdım 20 haftadan 1 hafta sonra acil serklaj için perinatologa gitmek durumunda kaldım gitmisken o da tekrar detaylı yaptı. İkisinde de aynıydı cok bir fark yok
Nur_50 11-02- ne güzel alabilmişin 😃ben herhalde zor bulacam devlet yaptırayım dedim sürekli 182 arıyorum 😃
Toprakksx1 Nur_50 182 aramana gerek yok kontrol e gittiğinde söyle ben öyle yaptım radyoloji bölümüne git ayrıntılı için gün istiyorum de gün versinler dedi gittim aldım uğraşmayın öyle
minikmucizeemaak 11-02- Burada araştırıp gördüğümde en doğru haft 22+0 lar olarak gördüm bende 22+0 randevu almıştım canım
Nur_50 11-02- bende şimdi aldım devletten 😃 20+3 haftalık buldum bende özel hastaneye gidiyorum normalde ama orda detaylı ultrason yok o yüzden.
Toprakksx1 Aklınızda bulunsun kızlar radyoloji bölümüne gidin devlet için söylüyorum ayrıntılı ultrason için gün almak istiyorum derseniz yardımcı oluyorlar randevu sstemi baya uğraştırıyor