Kizlar doğuma çok az kaldı. Bir yandan çok heyecanlıyım bebişim için bir yandan çok korkuyorum. İğneden, hastaneden korkan birisiyim biraz. Genel anestezi istemedim bebeğimi annesi olarak ilk ben görmek istiyorum spinal olacak bu sebeple. Ama o günü yaşayanlardan tecrübelerini bekliyorum. İlk hastaneye girdiniz ne oldu? Nasıl ilerledi süreç? O ameliyathane, sonrası vb. (Hepimizin doğum süreci farklidir bunu anlıyorum ve saygı duyuyorum ama sakinleştirmek için kendimi pozitif doğum hikayeleri duymaya ihtiyacım var bu sebeple negatif bir tecrübe çok duymak istemiyorum ) teşekkür ediyorum şimdiden paylaşımlarınız ve anlayışınız icin