Arkadaşlar merhaba hamile bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine aranıza yeni katıldım 29 ağustos da aşılama oldum bugün 11. Günü ve sabah ilk idrarımla erken gebelik testi yaptım yorumlarınız nedir acaba çok merak ediyorum 🥹 normalde salı günü kan verme günüm