Ozoooo Selam güzel anneler ❤️ Hamileliğiniz nasıl gidiyor kaç haftalık oldunuz🫶🏻 Cinsiyetiniz nedir isimler kararlaştırıldımı ve hangi meyve sebze kadarsınız 🪻💙💓
LavinsMom Ozoooo 22+5 iyi gidiyor ama fazla duygusalim bu aralar. Her şeyden ağlıyorum 😕 greyfurt olduk. 😄 Erkek bebegim olucak ismi de Zeyd olucak insallah
Egemoms1303 Ozoooo selamm🥰 bizde 21 haftalık bir muz büyüklüğünde oğluşuz 🥰 nasipse ismimiz de Turan Kaan 👶🏻👼🏻
Gulsahhdd LavinsMom bi greyfurt ta biziz ☺️ 22+2 erkek ama isim belli değil kararsızım Aslan ve Miran arasında 🫤