sukriyecengl umudumhicbitmez13 Bana da çok söylemişlerdi bunu. Benimde reglim çok ağrılı geçiyor hatta bazen hastanede serum bile takıyorlardı ağrıdan dolayı. Regl ağrısı için Dolarex kullanıyordum. Yıllarca da kullandım ağrıdan duramıyordum yoksa. Şu an 26+3 haftalık hamileyim. 😊💙
minikaras umudumhicbitmez13 öfff uydurma vücuduna eziyet etmekten başka bişey değil bu hurafeler sanki normalde kullanmıyoruz da eğer öyle olsaydı benden çok dolorex içen yoktu çok şükür 31 haftalık hamileyim
umudumhicbitmez13 myangelson norafen içiyorum bana diyorlar ki reglin bittikten sora engel ola bilir hamile qalamasin
myangelson umudumhicbitmez13 nurofen soğuk algınlığı ilacı değil mi sen ne için kullanıyorsun onu? Ve ne alaka hamilelikle ya saçma sapan şeyler gerçekten
umudumhicbitmez13 myangelson ben Azerbaycanliyim bizde norafen ilaci var herwey iyi geliyor agrilarada ben ondan içiyorum agrim çok oluyur
myangelson umudumhicbitmez13 Azerbaycan da belki farklıdır çünkü burada nurofen diye bir ilaç biliyorum o da soğuk algınlığı için kullanılıyor o yüzden şaşırdım 😅