Sulemrullah 13+5 deyim akıntım aşırı arttı. Doktor fitil vermişti ama hiç bir faydası yok. Kaşınıyor hep tahriş oldu. Yeşil rengi ve aşırı katı. Ne yapacağımı şaşırdım.
Alposannesi14_ Sulemrullah bende yaşadım aynısını, fitil işe yaramıyorsa bol bol su için o şekilde biraz rahatlamıştım ben, sürekli çamaşır değiştirin
Churcill Sulemrullah valla ben naparsam yapayım geçmedi benim de aynıydı yeşil katı olurdu bazen bazen su gibi olurdu fitil kullandım tek kullanımlık tozlardan kullandım en son doğum yaptım bakalım ne olcak lohusalığım bitsin görcez
Ebrarkdyff Bende 34. Haftadayım gala devam ediyor verilen fitil bir işe yaramadı bende de ama geçen hafta sağlık ocağındakş ebe nioli yağı kullanmamı önerfi ve ciddin anlamda azaldığını gördüm aylardır geçmeyen akıntım geçiyor yani sizde kullanabilirisniz
Sulemrullah Ebrarkdyff bende çok duydum ama hamilelikte zararı olur mu acaba diye almadım. Sağlık ocağı önerdiyse bende alayım
Sulemrullah Churcill erken doğum olur dedi doktor bana. Tedavi olmanız lazım dedi. Siz sorun yaşadınız mı gebelikle ilgili