Kızlar muayenesi 1200 lira olan 🥲 bi kadın doğum uzmanına gidiyorum. 6+5 hamileyim, haftaya ctesi kalp atışları iÇin gideceğiz inşallah. Bir kaç gündür kasık ağrım vardı dün bayağı kasık rahim karın hepsi bir arada regl ağrısı gibi oldu. Dün saat 17.00 civarı mesaj attım bu normal mi endişelenmem gerekir mi diye hala cevap vermedi. Vermesi gerekir mi normali nedir. Bence cevap vermeli çünkü ben senin hastanım yani sonuçta ve bilmediğim bir süreçten geçiyorum. Her soruda kalkıp gelemem ki.. Ben mi fazla şey bekliyorum doktordan?