Mucizemgeldi ben özelde sezaryen doğum yaptım görümcem devlette yaptı şöyle anlatayım farklarını ona normal dikiş yapmışlardı benimki estetik dikisti kendi eriyen dikişlerden görünmüyordu bile onunkisi normal ipli dikisti iğrenç dikmişler bide sonrasında özelde hemşireler çok ilgileniyor dk başı odaya gelip bakıyorlar sürekli serum takiyorlar ağrı kesici vs gorumcemde aşırı gaz sancısı oldu kız bebeğini kucağına bile alamadı sancidan hemşirelere söyledikleri halde gaz sancisidir yürüsün geçer dediler geçmiyor tekrar çağırdıklari halde gelmediler en sonunda refakatcisi gidip bağırıp çağırmış o zaman gelip bı serum taktılar anında geçti çok uğraştiriyolar insanı anlayacağınız belki her hastane aynı degildir bilemem ama bizim tecrübemiz bu yönde ben çok rahat ettim ama ve bi gece kalıp çıktım ağrı sancı vs hiç yaşamadım