iiiirem Kızlarrrr doğumum heran olabilir. Nst de sancı çıktı. Evde de ara ara ağrım olup geçiyor. 3cm açılmam var güzelliğimi bekliyoruz. Ama ne olacak, sancı, su nasıl anlayacağım bir fikrim yok🫢😃 tecrübelerinizi yazın🤭
MiniMimi42 iiiirem Hadi hayırlısıyla kavuşun inşallah. Benim bu konuda pek fikrim yok çünkü bütün olan biten hastanede gerçekleşti canım. İyi haberlerini bekliyorum 🙋🏻♀️
yanealakanealakaa iiiirem canım ara ara ağrı dediğin şey büyük ihtimalle sancı. suyun gelirse anlarsın zaten anlaşılmayacak gibi olmuyor çünkü
yanealakanealakaa Aslanmommm bazısında olur, bazısında olmaz canım. bazıları hissetmiyor bile mesela. sancı oldukça açılma ilerliyor. sen açılma olduğunu hissetmiyorsun ama sancıyı yaşıyorsun
yanealakanealakaa Aslanmommm yanlış bilgi vermek istemem ama yalancı sancının amacı vücudu doğuma hazırlamak diye biliyorum o yüzden açılma yapacağını sanmıyorum
Cerenoruc Ben 3 cm açıklıkla 2 hafta beklemiştim doktor sabaha doğrursun deyip yatırmıştı sancı arada vardı ama hissetmiyordum 2 hafta sonra gece 2.30 da suyum geldi suni sancıyla da doğdu. Sağlıkla gelsin 🥰
iiiirem İnanılmaz hareketli şuan sürekli tuvaletim geliyor. Valla su gibi geldi sonra tuvalete girdim ama ağrım sancım yok anlamadım. Su mu yoksa idrarımı mı kaçırdım🙄 Öylece oturdum bekliyorum😬
iiiirem yanealakanealakaa evet ama sonrasında tuvalete gittim. Birşey yok daha 😬😂 bu nasıl bir bekleyiş ilkler hep böylemi😂😂
yanealakanealakaa iiiirem 😅😅ben de hep doğurcam sanıyordum sonra ansızın bi doğurdum şscllflfşslclfbö
iiiirem Kizcelerimmmmm doğurmadım birşeyim yok 🫢 ara ara regl ağrısı oluyor yarın kontrolüm var bakalım😀
iiiirem Gelmekte olan perşembe geliyor🤭😍 aşağı inmiş sancım yok, suni sancı ile normal olacak inşallah dualarınızı eksik etmeyin🤲