Happy_123 14 haftalık gebeyim 2 kilo almışım şimdi tartıldım ay ağlıcam zaten kiloluyum :( doktorumunda kilo takıntısı var salı günü eşimin yanında rezil olucam, yemiyorum fazla ama hareketsizim kilo almaya meğilli yapım var:(
Mercimeek Happy_123 kimsenin lafına aldırış etme olabilir doğal birşey sen bebek büyütüyorsun kolaysa kocan yapsın 😂 daha aktif ol kuzum doğumun kolay olur
__mom1 Mercimeek biraz kilom fazlaydı o yüzden totalde 11 kilo almayı hedeflemiştim hedefi tutturamadım 🥲
Gayekaragoz Mercimeek aynen umarım aşırı almam doktorum en fazla 10 kilo dedi boyum da var ideal bir kiloyla hamile kaldım
2lokummannesiii Mercimeek 17+4 7 kilo verdim😂 oğlum da sadece 4 kilo alıp doğuma gittim muhtemelen bu da böyle olacak😂