Kızlar günaydın, bugün 32+2 günlüğüz iki gün önce kontrole gittik bebeğim baş aşağı değil de başı yukarıda ayakları aşağıda duruyor doktor bu değişmezse sezaryen dedi değişirse normali deneriz dedi. Bu haftalarda bu durumu yaşayan oldu mu içinizde? Sonradan değişti mi doğumunuz sezaryen mi oldu normal mi? Bebek büyüdüğü için bu pozisyon degismeyedebilir değişedebilir dedi doktor