Atlassmomm Yasemin1808 yürüyüş ,pilates topuyla egzersiz,çömelme hareketleri, squat, merdiven egzersizi bunları yapmaya başladım 36 dan beri şimdi bide hurma yiyorum
Asikiz19 Atlassmomm Merhaba 38+0 ım ben de. Geçen hafta 37+2 iken gittiğimde kanala doğru girmeye başlamış dedi. Bu gece de doğabilir iki hafta sonra da, artık normal dedi. Çatı muayenesi hiç olmadım, ntsde de sancı hiç çıkmadı. Allah yardımcımız olsun:)
Atlassmomm Asikiz19 hareket berekettir bol yürüyüş yap bu süreçte hem kanala yerleşiyor hemde bebeğin gelmesini sağlıyor 🤗bazılarımızın acı eşiği farklı oluyor belki var ama bilmiyorsun belli bi yüksekliğe geldiğinde hissetmeye başlıyorsun onları
Yagmur1212 Atlassmomm umarım 🥹 çünkü bu sefer sezeryan dikişin incelir dedi hatta cuma gıdıcem inşallah hayırlı haber verır