bebitomom Kızlar 5 eylülde doğum yaptım dün eve geldik yıkadın bebiş az önce altını değişirken göbek bağı düştü 4. Gün bu gün normal mi düşmesi erken mi ? Yıkandı diye mi düştü acaba ?
bebitomom gamzee07 3 gün hastanede kaldık sürekli emzirdim galiba dediğimiz gibi karnı çok doyduğu için olabilir teşekkür ederim