Minik-ve-annesi yaa başıma geleni anlatacam sana ben talasemi hastasıyım vücudum kan üretmiyor yani neyse bu yüzden vitaminlerim düşük bormal zamanda doktorum günde 2 yumurta ye fazlası zarar diyordu bende köy yumurtası alıyorum günlük 6 7 ben fazla yiyorum ama sen öyle yeme haşlama yiyorum b12 felan yüksel ve ben ilaçla yükseltememiştim 😃 bebeğimin gelişimi de çok güzel ilerliyor elhamdülillah doktorunla konuş ama hangisini yiyebiliyorsan bence ben haşlama yumurtayı çok sevdiğim için yiyorum