Gul2769__ normal şartlar da ağrır mıydu bilmiyorum ama 2 ay önce pöçüğümün üstüne düştüm merdivenlerden hala geçmedi hamilelikte beni en çok zorlayan şey onun acısı arkama yaslanamıyorum bile uzun süre oturduğum da kalkması da çok zor veya yorulduğum da hareket etmesi çok zor 1,5 ay kaldı doğuma en azından doğuma kadar geçmesini umuyorum 🥺