Selam anneler herşey çok güzel giderken dün WC de parmağımın ucu kadar pembemsi kan geldi acile geldik hemen rahimle eş arası kanama varmış biraz önlem amaçlı yatırdılar. Sonrasında hiç kanama da olmadı leke de sizce hemen rahimin orda ki kan gider mi moralim çok bozuldu canım sıkıldı çok korkuyorum 😓