Hayal02 Salı günü sezeryan doğumum var 36+4 oluyorum . Dünde iki doz ciğer gelişimi için celestone iğne vuruldum . Sanki bebek az hareket ediyor gibi 🥺 daha öncede bir kaybım olduğu için paniğim biraz . Arqnızda kullanan var mı acaba normal mi
koalamiyim Hayal02 kuzum normal diye biliyorum çünkü hafif şekeri yükseltiyormuş o yüzden bebişleri biraz uyutuyor. Ben de ilk gebeliğimde yaptırdım 2 güne normale döner 🌸
Hayal02 koalamiyim Nesil43 Çok sağolun içim rahatladı geceden beri hiç uyumadım zaten doğumun stresi bide bu 🥹🥹
Nesil43 Ben 32. Haftaya girdim dün doktor verdi birini çift olara kullandım yarın da birini evet hareketleri yavaşlıyor😔hormon ve şeker dediği gibi arkadaşın
Hayal02 Kubrakarahan 36+4 ile doğum oldu bebeğim 4 günlük iki gün hastanede kalıp çıktık çok şükür bir sıkıntımız yok şuan Darısı size olsun lütfen korkmayın doğduğunda da gelişimine devam edebilirsiniz bu şekilde korku ile yaşamak daha sıkıntılı
Kubrakarahan Hayal02 36+1 de bugün saat 2 de iki doz bu iğneyi oldum bebeğim hareket etmedi doktorum nst ye yolladı sonucu beğenmedi acil olarak çağırdı beni inşallah doğum olmaz 36+1 daha