mamyfat93 benimde şuan 32inci günüm. İç dış dikislerim vardı. Bende ne zaman geçecek ne zaman iyileesecek diye diye kafayı yedkm dusunmekden agridan. Ama ikinci haftada ağrılarım tamamen bitti dış hemen iyileşti iç dikislerim üçüncü haftayı buldu şükür şuan iç dış ikiside eridi dikislerim ağrı da yok yani hemen hemen üç haftayı buluyor iksiinin iyileşmesi