Senin yerinde olsam sağmazdım ben de, ben daha 2 günlük anayım ama bilgisi veya direkt tecrübesi olan varsa onları dinlersin. Ben de 1.30 da uyanıp emzirmem gerekirken uykuya yenik düşüp 1 saat geç kalktım, süt miktarı hemen şaştı, vücut az üretmiş oldu sonraki emzirmeye kadar