Ireeeeem Leylaasutay 30+5 ben de yarım yamalak uyudum gaz sancısından öldüm dirildim bütün gece. Hala soğuk soğuk terliyorum ya
Hnd3535 Leylaasutay 21+2 bende uyuyamıyorum gece 1-2anca uyuyorum sabah 6 dedi mi uyanıyorum bir daha uyku yok