Kızlar ben doğurdum darısı tüm bekleyenlerin başına herkes sağlıkla kucağına alsın normalde cumartesi günü Bebiş olacakken taşikardi oldu ve cuma günü sezeryane alındım spinalde korkulacak birşey yok kızlar hiç strese girmeyin Allah’a şükür çok ağrım da yok arada yürüyorum Bebiş de çok iyi emiyor 🧿herkese güzel doğumlar sağlıklı bebişler diliyorum 🥰😘❤️🐣🥹🫶🏻