Rutin kontrole geldik nst de 3 yerde yüksek ağrı çıktı yatış verdiler.Ama ben pek ağrı hissetmiyordum.2 kez daha nst hep düzensiz ağrılar.Antibiyotikler iğneler serumlar doğumu durdurmaya çalışıyorlarmış.Gece gece rahimde kasılmalar oluyor ama bu doğuma hazırlık katılması mıdır yoksa sahiden 36.haftada doğuruyor muyum?