Hanımlar 2 hafta önce mantar enfeksiyonundan ölüyordum şimdi düzeldi ama hala var ve kasıklarım feci şekilde ağrıyo sanki böyle içeriden iğne batırıyolar ortası bi de sağ veya sol değil ağustos ayında 2 kez adet gördüm sonuncusu 14 gün önce bitti böyle bişey yalayan var mı