T_uba 38+5 canım bu kadar fazla hareketli olmasıda normal mi bilmiyorum ama webte artık yeri daraldığı için ufak hareketlerini bile daha çok hissedilir yazıyor inşallah onluk sıkıntı yoktur çünkü duyuyoruz bazı kadınlar sancı çekmiyor bebiş sancılanabiliyor