Elifdddd Halimeyildiz evet ilk doğuma gidiyormusuz ordan kayıt acıyormus bizde rendavu düşürmeye calısıyormusuz sonrasını bilmiyorum bende gidicem kayıt actırmaya
Minikperi Halimeyildiz çam sakura haricinde hiçbir devlet hastanesinde renkli ultrason yok. Pahalı bir cihaz. Bu yüzden hepsinde bulamazsınız 🤷🏻♀️ normal detaylı hepsinde var tabii.
Rabiss34 Elifdddd önce kadın doğumdan randevu alıyorsunuz daha sonra sizi yönlendiriyolar perinatoloji bölümüne ramdebu alıyorsunuz