Son 1 haftadır bu ürünü sabah akşam kullaniyordum fakat bu akşam göğüs bölgemde ve karında kizariklik ve kaşıntı oluşmaya başladı baya rahatsız edici düzeyde acaba bu ürün yan etki veya alerjik reaksiyon göstermiş olabilir mi ? Şuan ne yapmam gerektiğini bilemedim 😥 nasıl geçecek bu durum onuda anlamadım.
(Gün içerisinde alışık olmadığım bir besin tuketmedim.)